close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים אורגני SEO

מערכת שורשכא תמוז, תשפב20/07/2022

כאשר מדברים על קידום אתרים אורגני SEO מדברים ברוב המקרים על תהליכי קידום בגוגל הנחשב למנוע החיפוש המוביל ביותר ברשת

תגיות:
צילום: אקסטרה דיגיטל
קידום אתרים אורגני SEO או בשמו המלא SEARCH ENGINE OPTIMIZATION, הוא תהליך עבודה מקצועי שמיועד למטרות "התחקות" אחר האופן בו האלגוריתמים
צילום: אקסטרה דיגיטל
של מנועי החיפוש השונים חושבים ועובדים. תהליך עבודה זה מאפשר למקדמי האתרים לבצע התאמות שונות בתוך האתר ומחוץ לאתר המקודם לצורך שיפור דירוג האתר תחת כל מילות חיפוש רלוונטית בה הגולשים עושים שימוש בשורת החיפוש המנוע בו הם משתמשים. כאשר מדברים על קידום אתרים אורגני SEO מדברים ברוב המקרים על תהליכי קידום בגוגל הנחשב למנוע החיפוש המוביל ביותר ברשת.

כיצד האלגוריתמים של גוגל חושבים?

אופן פעולתם של האלגוריתמים של גוגל נחשב לאחד מהסודות המקצועיים ביותר בתעשיית האינטרנט העולמית, כאשר למקדמי האתרים המובילים בתחומם ישנה תשובה חלקית לגבי האופן בו האלגוריתמים של גוגל עובדים וחושבים. תפקיד האלגוריתם של גוגל הוא למעשה לסרוק כל דף אינטרנט המופיע ברשת ולדרג אותו במנוע החיפוש בהתאם למספר פרמטרים שונים אשר הוגדרו לו מלכתחילה. כפועל יוצא מכך, קידום אתרים אורגני SEO בגוגל נועד לצרכי התחקות אחר האלגוריתמים של גוגל הידועים גם בשם הנפוץ: הרובוטים של גוגל. כיום, ידוע על מספר פרמטרים מרכזיים העשויים להשפיע באופן חיובי של פעילות הקידום של האתר המיועד, כגון: תקינות קוד האתר, אופן השימוש בתגיות מטא, שילוב מילות המפתח בתגיות וקוד האתר, נראות האתר, מהירות טעינת דפי האתר והתאמתו הרספונסיבית של האתר לכל אמצעי גלישה. כמו כן, מקדמי אתרים מקפידים על עולמות התוכן של האתר והרלוונטיות של תכני האתר למילות החיפוש הנדרשות. לצורך כך, מקדמי אתרים מובילים בתחומם מתחיל כל תהליך קידום אתרים אורגני SEO בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר בתהליך המכונה אפיון ואופטימיזציה במסגרתו הם בוחנים את כל מרכיבי האתר ופועלים לצורך התאמתם לצרכי הקידום. במקביל, אנשי הקידום המובילים דואגים למחקר מילות מפתח שממצאיו מספקים תמונה כוללת לגבי אופן השימוש במילות מפתח/ביטוי מפתח מצד הגולשים המבצעים פעולות חיפוש.

כיצד לבחור נכון את מומחי ה-SEO ?

מומחי SEO הם למעשה אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בהליכי קידום אתרים אורגני SEO בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. המומחיות של אנשי המקצוע מתבססת על הניסיון המקצועי – מעשי שלהם ועל הידע המקצועי העומד לרשותם בתחום. בחירה נכונה של מומחי SEO תאפשר לכם ליהנות מתהליך קידום מקצועי המיושם בהתאם להנחיות המאוד קפדניות של גוגל בכל הנוגע לתחום הקידום האורגני. לצורך כך, חשוב לבדוק את הניסיון המעשי והידע המקצועי העומד לרשות חברת הקידום, את היקף השירותים המוצעים על ידה ואת תוצאות הדירוג של האתרים השונים אותם היא מקדמת.

אנחנו מביאים לכל תהליך קידום אתרים אורגני SEO, ניסיון מוכח של למעלה מ-10 שנים בתחום הקידום האורגני ובתחום השיווק הדיגיטלי. למידע נוסף על פעילותה של מחלקת ה-SEO בחברתנו, לחצו כאן

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה